utorok 18. marca 2014

Nutella rozbihlavuCOOKIES.com!


Keď som naposledy tvrdila, že ďalší recept príde do týždňa, fakt som to nemyslela vážne. Ale na moje prekvapenie - ďalší recept je tu do týždňa! Asi sa iba pripravujem na ďalšiu uhorkovú sezónu. A navyše ma pekelne štvalo, že môj viedenský mriežkovaný koláč má málo lajkov. Ale nie. Vždy som snívala o tom, že budem si iba tak písať recept a zrazu má 2 vety! To sa podarí asi naozaj iba pri cookies. A rezňoch. Ale teraz k veci. Fakt som sa s Vami chcela podeliť o tieto super cookies, ktorými ak ich zabudnete zatvoriť do vzduchotesnej dózy, po pár hodinách môžete pokojne roztĺkať orechy alebo ich môžete používať ako lacnejší brúsič nožov. Moja kamarátka Natália ich označila pojmom: rozbihlavucookies.com. Každopádne, pre rýchlu spotrebu sú absolútne skvelé! A tiež som si chcela získať späť Vaše srdcia a priazeň. A čím iným, než niečím z nutelly! Možno ešte giveaway-om. Ale aj ten tiež príde cobydup! (neviem presne, čo to znamená, ale teraz je to veľká móda)

Nutella cookies:

2 hrnčeky polohrubej múky
1 lyžička prášku do pečiva
štipka soli
pol hrnčeka mäkkého masla
pol hrnčeka hnedého cukru
2 vajíčka
5 lyžíc nutelly
čokoládu nalámanú na malé kúsky

Všetky suroviny zmiešajte a umiestňujte na plech vystlaný papierom na pečenie malé kôpky, ktoré ešte pre istotu roztlačte rukou. Pečte pri teplote 160 °C asi 10 minút. Tieto cookies sú božské, majú však jednu chybu.. tak trochu - stvrdnú. Preto sa ich nesnažte schovávať na ďalší deň a pekne ich spráskajte všetky naraz, ako sa už na nutellové cookies patrí.

Možno práve tie vaše veľmi dlho nestvrdnú, takže ich choďte razom vyskúšať! Avšak pamätajte:

Citát Lady M. pre dnešný deň:

,,Kdo žije nadějí, umírá hlady." Turecké príslovie

Žiadne komentáre: